2014年8月16日 星期六

週末小碎

  • R.I.P.
  • 我出問題了??? 琴日我竟然覺少少涼涼地?
  • 呢部波子....我都想要....
  • 我係一名住0係野蠻谷 入面既文明人,,,~
  • 原來想韮菜花唔UN, 事先要灼一灼佢?
  • 還有一星期就到 處暑 了~
  • 好耐冇食腸仔.....果然係鹹到冇朋友....
  • 我既然換左菇菇筆, 當然唔再在意印花啦~
  • 教主開show了???
  • 以後除左 早霸王, 仲有多個節目要聽了~~~~口水多過浪花
  • 我係唔愛食煎蛋的?? 我最愛炒蛋, 一定要滑, 有少少蛋汁就最好~~
  • 由細 (三個月大)至而家, 我都係一名市儈人......哈哈哈

2 則留言:

  1. 立左秋嘛又落雨...我早兩日都okay..但呢兩日熱返..>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我果區...一滴雨都冇.....
      最快都要處暑先開始涼.....好似今個月23? 而家未會好明顯涼...不過一早一晚都有丁丁丁涼意~

      刪除

Hello~