2014年8月25日 星期一

週一首碎

  • 我要開始"的起心肝"打blog啦...如果唔係會廢了....
  • 好多時睇巳經播完既劇集, 我都會睇左個結局先.....
  • 係我咁多年既習慣...
  • 呢個世界, 有邊一位冇做過錯事呢? 最緊要係知錯能改
  • 佢做得愈來愈"多元化".....
  • 各位, 買左月餅未~?
  • 呢一個星期訓訓下經常覺口乾....天氣轉了
  • 開始睇果D片睇到厭.....被洗版了
  • 希望覆診果時唔好下大雨啦.,......
  • 要快D"過"埋D相......
  • 叉燒意 好定係 沙牛意?

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀~ 因為我冇咁好耐性睇幾十個鐘....去等結局,....
      不過我又唔會唔睇番之前既集數既, 因為睇左結局只會令我更有興趣去追番~!~~哈哈哈

      刪除
  2. 倒返轉來睇劇, 我第一次聽..哈哈!
    月餅, 今年唔洗買啦..YEAH!

    回覆刪除

Hello~