2014年5月10日 星期六

討厭的

琴日.....好似落左成日雨....好似冇咩點停...
 
 
佢唔係傾盆大雨....不過就綿綿密密...
 
 
總之就係令你覺煩厭...
 
 
琴日早上, 我都係快快手出去食早餐, 因為我都估唔到幾時落巨雨....
 
 
而家返家果條路又會唔會好似上年突然水浸....
 
 
我都唔敢留連咁耐, 食完快D走, 行OK打個快轉.....
 
 
好彩...都可以全身而退...平安返家....
 
 
希望一陣都係一樣....
 
 
不過入屋之後, 又係要用消毒濕紙巾抺下個輪, 因為街上巳經濕哂.....
 
 
對輪巳經係"立痴痴".....
 
 
我好想見太陽伯伯.....
 
 
睇黎仲要幾日....
 
 
不過我想唔落雨多少少啦...
 
 


4 則留言:

  1. Hi Alison, yesterday I was soaked through by the heavy rain while waiting the bus back home.

    回覆刪除
    回覆
    1. 成個人都"立痴痴".....見多D陽光, 人都開心D..!~~~~~

      刪除
  2. 我好憎個人立痴痴.....依家落唔落雨都係咁難捱....我真係好鐘意冬天!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以而家未到盛夏.....我巳經想快D秋....

      刪除

Hello~