2014年5月19日 星期一

香烤脆腸意式包@Mos Burger

呢個都好似係佢新出既限定包~
 
 

 
價錢都係差唔多, 冇話因為限定包而特別貴...~
 
 
仲有.....因為王兄找數.....當然唔諗幾錢了~
 
 
俾完錢, 廚房就立刻整~~~ 好快就送來了~
 
 

我都知Foccacia係意大利既麵包, 比較長條形, 質地同口感都似pizza doughs~
 
 
不過呢個Foccacia係比較"林"身少少, 軟身少少....係冇咩味既....冇乜.....
 






D汁係有少少"多到氾濫"..........同埋係比較稀...水水地......
 
 
佢既味道就偏向歐風, 有少少香草味, 又即係有少少澀味......唔係我鍾意既味....
 
 
腸仔嘛, 我覺佢同佢出既熱狗腸係十分相似...都差唔多係果隻味...都係咁脆~
 
 
只不過形狀唔同~
 
 
由於佢個汁太多, 所以唔係好可以食到生菜絲既爽脆`~~~~
 
 
由於味道唔係我愛既味 (絕對唔難食), 我食到一半就送哂俾王兄了....
 
 
哈哈哈~

4 則留言:

  1. 如果係我一定食到好呢hea.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都要食得好小心, 因為D汁好易"B"出黎....

      刪除
  2. 我喜歡Mos Burger....特別是那魚柳飽

    回覆刪除
    回覆
    1. 蔚藍, 好耐冇見啦~ 你好嗎???
      我都幾愛佢既魚柳包, 又夠脆, 一D都唔林~~~~個脆皮又好味~最緊要個醬易入口~~~~

      刪除

Hello~