2014年5月15日 星期四

童星丸點心麵 - 粟米鹽味

呢個0係零食屋買既, 原價13.5元, 八折之後就10.8元~ 一杯過~
 
 
請注意, 呢個我係0係8折果陣買既, 平日買未必係呢個價~ 自己注意一下啦~
 
 
***************************
 
等左咁多日, 又回南天左咁好幾日.....終於好天了...
 
 
雖然有雲, 不過仲可以見到藍天, 下午有陽光~ 有丁丁暖~
 
 
地下也乾得8899了~ 因為琴日都好咩咩大風.....
 
 
*************************
 
 
自從零食屋盤點完之後, 某D店鋪直情可以用"慘不忍睹"黎形容....
 
 
因為佢個飲品櫃直情係"吉"到不得了......冇貨返 (直至14/5, 先有DD咁多多既改善)....
 
 
想買罐啡又冇, D店員都唯有將D貨拉開黎擺.....
 
 
希望快D回復正常啦......
 
************************
 
好唔容易先見到有新貨...當然要試一試.....
 
 
 
真係有D貴....如果冇8折.....睇怕我都.....唔會....lor...
 
 
一向都幾buy童星既點心丸麵, 愛佢細細粒~
 
 
我之前只係鍾意食佢既炒麵味, 粟米鹽喎.....好似係新味?
 

佢比五毫細DD, 好易放入口....仲可以放好幾粒~~~
 
 
一次咬幾粒....仲開心D啦~~
 
 
個量都叫OK, 因為好似倒極都仲有~唔算過少~
 
 
佢都算幾乾身, 咬下去都十分脆....食點心麵既首要要求就係要脆嘛~
 
 
大家可以從點心丸見到有一粒粒乾燥左既粟米, 一粒點心丸有成2-3粒粟米架~~
 
 
不過包裝上寫既粟米鹽味, 我就唔係太食得出.....
 
 
因為呢個點心丸, 帶有少少雞粉味同丁丁既胡椒粉味...
 
 
雖然唔係太濃味, 亦唔可以叫係清新..,
 
 
唔當佢係粟米味....可能好少少~~~ 不過絕對唔難食架~~~
 
 
都係一次貨仔~~
 
 




4 則留言:

  1. 回覆
    1. 超似....唔知可唔可以加熱水, 將佢變成杯麵? 哈

      刪除
  2. 首先不喜歡呢個口感, 我都係鐘意食一條條的, 其次係, 我唔係十分好栗米味呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 即係點心丸麻麻, 點心麵就OK?
      粟米味既零食好難整得好味........一係就冇味, 一係就係"甜到luck毛".....

      刪除

Hello~