2014年5月28日 星期三

多又如何

唉......未到七月, 八月就巳經飆升到32度幾.....
 
 
真係熱到人都傻埋....
 
 
早D訓又如何...?
 
 
又咪係訓唔到....
 
 
手臂出汗, 頸又出汗.....
 
 
痴立立....好唔舒服....
 
 
我點解唔開冷氣?
 
 
因為開埋, D電費就好"那利".......同埋而家我D電費巳經好"金"......
 
 
我巳經4年冇開過啦.......不過我依然好鍾意冷氣, 每朝出去食早餐都係我最enjoy既時候~~~
 
 
同埋都想環境出少少力啦.....雖然慳錢成分居多....哈
 
 
好難想像34度會點咁....
 
 
我可能熱到傻左.....
 
 
我唔怕凍, 不過就怕熱.....真係要搬去南極先得.....

2 則留言:

  1. 哈~ 我呢間屋無冷氣,42度都係得fan @@
    去圖書館可以解決到~
    係香港一到夏天就千幾二千蚊電費,好金/_\

    回覆刪除
    回覆
    1. 你既日子比我更難過......唯有飲多D凍野?
      係呀......廳一部, 房又有....真係金過999千足純金.......

      刪除

Hello~