2014年5月9日 星期五

Hojicha Sesame Chillino@Pacific Coffee Company

P.C. 又出新野飲~ 今次都係一如以往, 有熱有凍~
 
 
Hojicha Sesame Chillino & Hojicha Tea Latte
 
 
Chillino係碎冰, Latte唔使我多講啦~
 
 
我飲果日有少少暖, 所以都係要chillino, tall size, 要忌廉~ 37大洋~
 
 

只係從外表看, 佢同Cookies & Cream係冇咩分別.......因為大家都係黑黑地...~
 
 

我仲想要多D cream....hahahah......
 
 

唔算太出既茶味, 如果你問我有冇焙茶味既,
 
 
我一定答你: 我唔知.....因為我未飲過熔茶.....
 
 
不過碎冰之間就滲出中等偏淡既茶味, 唔難入口, 都叫唔錯既~
 
 
黑芝麻味就比較薄少少...可能店方唔想焙茶被比下去..? 因為黑芝麻既味道都叫比較濃?
 
 
飲完之後, 我都係愛Rocky Road, Caramel Swirl多少少.....
 
 
不過呢個新野唔難飲既~




4 則留言:

  1. Hojischa乜茶黎架?

    回覆刪除
  2. 呼, 天時暑熱, 先不理味道如何, 見到都覺得透心涼!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎~~~你講得好岩~~~真係飲落去透心涼~~~我覺生果味既chillino會更好~~

      刪除

Hello~