2014年5月23日 星期五

日清Cisco西尾抺茶芝士蛋糕

呢個0係零食屋買既, 原價12.8元, 折左之後就11.6元~ 一包入面有4小包, 獨立包裝~
 
 

琴日出巡.....足足玩左我一日.....好彩都咩雨落.....
 
 
不過令我十分之攰.......對眼好"澀"....其他又冇咩攰....哈哈哈~
 
 
好彩都0係 Log On搵到少少零食, 好快食完就PO~ 等我~
 
 
***********************************
 
 
佢日清呢個, 之前都有出蛋糕之類既, 不過硬係吸引唔到我.....
 
 
我唔食番薯的....佢有.
 
 
總之我唔愛既食材....佢都有....叫我點買喎....
 
 
直至母親節 (哈哈哈...N日)有七折果日, 我見到佢, 我立刻"叮叮叮"....
 
 
因為我呢個芝士怪....(雖然巳經降呢....由頂級變中級)....又唔貴...又係獨立包裝...又有芝士....
 
 
樣樣齊...我唔可以唔買了.....
 
 
不過我都係要take risk....因為抺茶類東東......好難整得好食....
 
 


係細細包......唔好諗佢好似西樵大餅...咁巨....
 
 
包裝得簡簡單單...添一份清雅~
 
 

佢係可以一口K.O., 不過就.....會....
 
 
黏住張嘴.....令你好難講野.....都係分開兩半食好了.,...
 
 

佢一D都唔"空氣"~ 食下去係冇脆既感覺, 因為叫蛋糕嘛~~~ 似曲奇既蛋糕lor....lor...lor...
 
 
軟"林林"的, 食果陣都係要小心一點, 有可能有碎碎飛出黎~~
 
 
我最關心既...係我會唔會再中伏.....
 
 
就係抺茶味了...
 
 
食下去, 食唔到芝士味咁滯...不過一股清香中又少少澀既茶味~ 唔錯唔錯~
 
 
不過都OK甜.....減DD分......
 
 
佢真正減分既地方就係佢黏左少少.....水分多左DD......
 
 
不過都合格呢~
 
 
 
 







2 則留言:

Hello~