2014年5月18日 星期日

慳D啦啦

大家有冇發覺我近來寫少左零食?
 
 
一來零食屋唔係返咁多貨....
 
 
OK, 7仔果D又唔岩我....
 
 
超市既又太悶.....
 
 
結果我寫一篇零食.....就要停一至兩日....
 
 
真係唔好意思...
 
 
希望一陣出巡有收穫.......
 
**********************
 
 
琴日去OK買雜誌既時候, 有紙巾送~
 
 
每包紙巾入面都有唔同類型既折扣咭~~~
 
 
好似叮叮食品, 麵包, 電池~
 
 
不過我竟然中左一箱先有一包既....
 
 
一元折扣咭~~
 
 
哈哈...又幾好彩喎......
 
 
**************************
 
 
巴西世盃......
 
 
可唔可以順利開幕????
 
 
場館..仲有保安......唉...
 
 
真係唔想四年一度既盛事, 就咁泡湯....
 
 
同埋佢以後想申請其他國際大型運動會就...難過登天....
 
 
***********************
 
 
韓國咖啡......一般都係好甜既????
 
 
飲左2款同牌子, 唔同味既....
 
 
我幾乎飲唔出有咩分別.....糖水味.....太甜既可可味...
 
 
冇下次了......
 
 


沒有留言:

張貼留言

Hello~