2014年5月7日 星期三

忍多一會

大家...就忍我多一陣啦....
 
 
因為近來零食屋盤點, 巳經冇哂貨可買....同埋之前又係公眾假期...
 
 
我巳經冇咩可以寫....
 
 
不過琴日0係7仔買左樣零食, 諗住一陣食, 食完先過相,
 
 
咁我聽日就有野可以寫了~
 
 
**************
 
 
琴日, 突然涼左好多......我竟然覺有少少涼.....
 
 
原來又下雨.......之後再聽電台....
 
 
吓??? 19度??? 勁喎....唔怪得之啦.....
 
 
我見街上既人都添番衣....真係架, 未食五月糭, 寒衣不入籠 (唔知有冇打錯~)
 
 
所以我巳經儘快跳入被竇....享受我張駝毛被....因為過多一排就要換被架啦~
 
 
*******************
 
 
唉....琴日同個一齊0係英國讀書既朋友"輸入中".....
 
 
佢下年會返英國玩呀~ (佢希望)...
 
 
真羨慕......佢問我有咩想要果陣...我諗都唔使諗....就答:
 
 
"銀仔"~
 
 
因為琴日我整唔見我唯一一個"遺物".....一便士....
 
 
巢來巢去搵唔到....
 
 
好彩朋友肯俾個我....佢自己都冇乜....
 
 
我想兩鎊銀~~~ 好靚架~
 
 
自己點解唔0係返番之前, 留番呢....?又係而家先黎恨.....
 
 
呵呵....
 
 


沒有留言:

張貼留言

Hello~