2014年5月12日 星期一

週一首碎

  • 琴日出巡好彩冇被下雨影響~~~仲好開心添~
  • 不過晚上就落雨落到"彭彭聲".......又閃電...我成晚都冇咩點訓....
  • 好彩, 天文台預計今日日間雨勢開始減弱.....天氣陸續好轉....太好了....
  • 皇兄...實在太"種"我啦....哈哈哈.......
  • 原來係一般茶餐廳既烏冬同吉吉家既烏冬...味道上同彈牙程度真係有好大差別......
  • 要搵一杯岩自己口味既奶茶...真係唔容易....有D太淡, 冇咩茶味.....有D就好奶.....
  • 世盃......幾多號開波???
  • <食平DD>又真係幾好睇...我巳經睇哂咁多集....個個食譜都好得.....不過我唔係食素既....所以果集唔多岩我..哈哈!
  • 原來<愛我請留言>巳經上左GOTV ??? 我又多個選擇了~
  • 雨呀...你快D停啦...好嘈....
  • 今日都係食叉意.....沙牛都係耐唔耐食一次好了~

6 則留言:

  1. 世盃......幾多號開波??? >> 呢個我都想問.

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 你要預早入少少零食啦~~~哈哈....一路食, 一路啤, 一路睇先最開心~

      刪除

Hello~