2014年5月6日 星期二

佢都有?

曾幾何時, 扭蛋都係0係我生命中佔有好重要既一環....
 
 
有時愈係想"抽"想要果款, 偏偏就係好似要同你作對一樣....
 
 
就係出左你唔係咁想要既出黎....
 
 
唔要佢又唔係, 要又唔知擺0係邊....
 
 
不過, 我最愛都係扭蛋果陣, 扭果種聲.....好似咁多年都冇咩點變...?
 
 
變既係可以用"八達lon"俾錢......不過一旦"拍"左, 就要0係指定時間內去扭.....
 
 
同埋...D扭蛋變得愈來愈貴.....唔再係三四元可以扭了....
 
 
我成日去果個屋邨商場都有, 仲有成十幾款....不過都係男性向既多...
 
 
即係超人變身器, 高X公仔....女性向既就比較少...
 
 
不過有日, 我竟然....見到佢..~
 

我諗, 如果唔係<美少女戰士>有新動畫出, 睇怕禮服幪面俠都......
 
 
我都好想重溫<美少女戰士SS>...同之後果輯....
 
 
因為最後果輯我好似一集都冇睇過???
 
 
我細細個就好迷<美少女戰士>, 細個成日幻想自己係Sailor Venus....哈哈哈...
 
 
因為我最鍾意佢....
 
 
不過我又好想有阿衛咁既男朋友.....更呵呵呵....
 
 
如果之後有戰士們既扭蛋, 都可以諗諗既~
 



6 則留言:

  1. 我細個時都有睇ga, 係童年回憶!

    回覆刪除
  2. Hi Alison, I can remember the melody of 美少女戰士, but not the lyrics.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲記得港版主題曲架....由周慧敏等人唱....
      飛身到天邊...為這世界一戰...

      哈哈

      刪除

Hello~