2014年5月30日 星期五

高高高層

由於我係一名頂級車手......
 
 
最愛一支箭飆出去.....大堂門口....
 
 
(不過我都係一名負責任既司機.....好注意行車安全的...)
 
 
由於都住左好幾年, 早就熟習哂應該點開門好方便自己, 幾時減速.....
 
 
不過有時總有好心人幫我開門~
 
 
前幾日, 有一位我唔常見既保安由老遠走過來, 想幫我開門~
 
 
我一路開, 一路禮貌地謝絕了~
 
 
第一回合完畢...
 
 
我食完早餐, 買完野, 又一小袋返家......
 
 
當我入完我認為正確既password之後......佢唔郁...
 
 
哼.....
 
 
我又將頭兩個數字倒轉.....
 
 
總係記唔好~~~
 
 
 
正當此時, 頭先果位又奔過黎開門了....佢應該係由"細路電視"見到我...
 
 
佢問我: "你係唔係高層?" 查實,佢既問題係: "你係唔係住0係高層?"
 
 
因為大約分開低, 中, 高層lift~ 幫我"禁"埋掣~
 
 
我就......答~
 
 
"我係高層.....高層係我~~~~"
 
 
哈哈哈哈哈~~
 
 
似乎佢get 唔到我既爛GAG......
 
 
唯有自己同自己哼好了....
 
 

4 則留言:

  1. Hi Alison, you have a very good sense of humour. It is true that youngsters' brains can turn very fast --> 細路電視 / 我係高層....高層係我!
    You are a very good example.

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi, Vicky~ 冇見你幾日, 好嗎? 飲多D水呀!~ 而家即使到左晚上都有點熱.....
      哈哈, 對上一次我被讚幽默感係0係我仲0係英國實習果陣, 你知啦, 英國人處事係有少少求其, 唔夠嚴謹, 又唔夠靈活.....我果陣0係housekeeping實習做supervisor, check房啦, 佢地做事"那西"到...D枕頭袋穿左既, 照用, 有黑點又用....浴室又唔夠乾淨...叫佢地做又要三"吹"四請...有時自己做好過...於是有時自己同自己發癲......佢地就覺我好幽默.....
      不過由我繼承左我爸既優良血統, 就係"吉"人唔使本, 我將佢又升呢......將佢搞笑化......幽人地一默....OR 插人一刀.....呵呵呵呵.....
      對某D議題我係run得好慢......慢到得番56K.....連1M都冇....
      不過有時我又好快....100M....就要睇下果件事好唔好玩....

      刪除
  2. very very sore throat after eating hot curry chicken. Then had fever. Better now, so leave the seabed & visit u. 你d趣緻形容詞真係好好笑!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係太辛辣既關係???? 呢D天氣好易病架....又熱又焗..又濕..........
      我都覺奇怪, 有幾日唔見你....可能你太忙....工作嘛...
      有冇去睇醫生呀? 要準時食藥同戒口呀.......
      我成家人把口都"張張利"......我排第二.....
      可以令你開心, 我都開心架~ 希望睇我既blog既人個個都開心~

      刪除

Hello~