2014年5月5日 星期一

週一首碎

  • 又是下雨天....天天下雨天.....何時見晴天..??? 呵
  • 我仲要少少時間去適應冇褸既日子.....
  • 第一次入零食屋係"吉吉手"而回.....果間仲要係OK大架....
  • 未到夏天, 就巳經想快D秋天到....發夢了....
  • 開多間奇華??? 唔錯喎......起碼闊D...我又可以入去嘛.....
  • 又要plan下覆診去邊食野了.....
  • 冇解啦...我天生太8......我總有方法去尋找答案...
  • 我真係姚Sir同柯南上身.....哈哈....
  • 我應該讀心理學...一定大有作為.....
  • 果隻game既中文版....真係少少吸引.....還是落訂好了....~
  • <快樂聯盟>....好睇嘛???
  • 我想快D世盃快D開鑼......只要有得睇...我一定場場追....不過我唔係球迷...只不過係四年一度既盛事, 一定要捧場了~

2 則留言:

  1. 今日都係天陰陰呀撞鬼, 我好憎呢d天氣ga, 又濕!!
    你讀完心理學仲唔大把世界, 再加上查根究底的精神可以做埋搜證~~
    我都想世界杯快d開鑼, 好緊張!! 哈哈~~ 但我覺得巴西會搞到一鑊粥咁, 我有d巴西客, 佢地d人做野可以一團糟, 又亂又懶ga!

    回覆刪除
    回覆
    1. 琴日仲要又涼又濕.....不過我仲要開風扇...又開窗...哈哈......折磨自己ing...
      係喎...我真係諗唔明當初我會簡讀酒店..... 以我咁八既性格...讀心理學仲好....我一定搵好多好多$$$$$$$$$$$$$$$$..hahhah
      我都有同感...一定成"罉"杰撻撻既粥~~~~真係唔知D場館起好未....
      D保安又.....唉....

      刪除

Hello~