2014年5月8日 星期四

買唔買好?

而家我每朝出去食完早餐, 返到屋企果陣,
 
 
放番哂所有"行裝"之後, 第一件事就係開WIFI, 一黎打機...
 
 
二來就係聽電台....
 
 
我只係聽903....因為我都係主要想聽<早霸王>~ 不過佢又10點先播....
 
 
都會聽<晴朗>既, 不過就唔會太專注....
 
 
不過我近排考慮緊好唔好買部平平地既收音機.....
 
 
因為下下用電話去聽, 硬係覺好似會加快送佢去堆填區既速度......
 
 
就算收音機聽到壞左, 頂多都係百多元,
 
 
不過電話壞左死左就以千元起計....
 
 
又不過我又睇唔岩款....
 
 
真係可遇而不可求....
 
 
我呢D咁挑剔既人......睇怕都有排搵.....
 
 
努力了...

2 則留言:

  1. 咦, 你都係聽903 ga?? 7身邊不多人聽收音機, 我喜歡聽晴朗同口水多過浪花呢~~不過口水多數因為返工, 只能晚上訓前上網聽重溫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我都聽架~ 日日都由9點聽到1點...因為食完早餐返到屋企就九點, 聽晴朗, 早霸王同叱吒樂壇~~~ 之後一點就"令"返去TBB, 眕新聞...再"都市閒情'....哈哈哈~
      可以重溫一整集? 免費???

      刪除

Hello~