2014年5月25日 星期日

打破歷史

哈哈...打漏左2個字.....係:
 
 
打破我的歷史!
 
 
數日前王兄賜左隻game俾我....女角臨要向男角表白既時候,
 
 
有一群礙事既主角們.....出來要做樓主....
 
 
女角要玩哂先可以過關......仲要all clear...
 
 
有節奏mini game....(我最唔擅長...)記憶既...好多.......
 
 
我可以玩.....4個幾鐘頭都過唔到關....
 
 
好大部分衰0係節奏果PART......
 
 
最大問題係, 全部只係有一次機會, 只要你衰一次,
 
 
即使你玩到去第4關....都要由頭來過....
 
 
我有好多刻想唔玩....又心有不甘....
 
 
因為新game, 又想知之後既情節......
 
 
0係我不斷挑戰.....加埋少少"手神"之下.....抽到比較易挑戰既樓主....
 
 
成功了....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
哈....之後當然立刻save......
 
 
再唔夠數分鐘...就冇電了.....
 
 
好彩......
 
 
我都好驚訝我有咁好韌力.....
 
 
好勝心強....我果然係....
 
 
 
好彩之後爆機之後可以買代挑戰劵.....唔使煩

沒有留言:

張貼留言

Hello~