2014年5月11日 星期日

善意一二

我係一名獨居既波子人士, 終日與波子為伍.....
 
 
與它愛得難捨難離.....海枯石爛.....矢志不移....
 
 
直情係寸步不能離...呵呵呵~
 
 
我近日成日俾街坊問:
 
 
"點解你唔買部電架? 舒服D嘛"
 
 
我知呢個絕對係一個善意既提問, 不過總係會答到厭.....因為我永遠都係得一個官方答案.,,,,
 
 
因為佢地對我唔多唔少都好好奇.....因為"一條冷"出出入入.....又係車神....又成日一包二包.......
 
 
同埋佢地好多時都係0係lift入面問.....
 
 
我既答案係:
 
 
"因為用手推波子可以做多D運動, 手又推, 呼吸快左, 又多左, 肺活量又大左, 起碼一病果陣唔會咁易"一命嗚呼"....."
 
 
"同埋用得電既, 就一定會對佢產生依賴....又係少做運動"
 
 
最後一部曲就係show我對"起哂展"既手臂.....三大舊"老鼠"....
 
 
咁佢地就會好認同, 好明白我所講....
 
 
我唔到最後一步都唔會用, 因為唔多唔少都係涉及自尊問題,
 
 
我而家又唔係推唔到, 何解要用?
 
 
買野方便D? 我買野獨有一套方法, 永遠唔會麻煩~
 
 
去遠D? 我而家全心打機, 唔想出街玩~~~哈哈~何況.....冇電就真係"黎計".....
 
 
 
大家以後最好唔好再問手推波子人士呢個問題啦....明未? Yeah.

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝您呀~~~ 忠於自己好緊要....因為只有自己先最明白自己需要D咩~~~~YO~

      刪除

Hello~