2014年5月4日 星期日

速遞送到

見又食"叉燒意"食到"口巷巷"...


我又想食下第二D野....


我又唔想食沙牛.....都望左個餐牌....逐樣簡...


簡來簡去.....


都係食榨菜肉絲啦....好似穩陣D喎...


係就係唔夠飽 (同叉燒比)...不過轉下口味啦...


殊不知....

佢"驟眼"睇黎好似好正常.....其實佢...佢.....好古惑....


"收收埋埋"....好多好多....


紅椒......仲要條條粒粒都好咩大舊......


仲要收埋係下底....


我知就知佢既榨菜肉絲係有紅椒......不過唔使咁多呀....


差唔多有隻湯匙呀.....


我唔係唔食得, 只不過唔想搞亂腸胃....


結果未食之前就儘量"了了了".;....


我個肚到最後都好平安.....不過話咁快, 同日就生左粒豆豆....


仲好痛....


結果休息左一晚....第二日先叫好DD.....


0係我呢排唔夠訓既情況之下....又要避埋呢個????


 

9 則留言:

  1. 回覆
    1. 日式叉燒定係港式叉燒?? 成功嘛??

      刪除
    2. 港式叉燒. e]+係熟手技工,一定成功架.

      刪除
    3. 有冇配番碗白飯??? 加埋少少豉油....同薑蓉...正呀~

      刪除
  2. 話你知, 我都好鐘意沙嗲"嘔"麵 <-- 港人的獨特發音, 哈哈! 但人懶起上o黎又好鐘意食通粉, 可以筆筆下!

    回覆刪除
    回覆
    1. **係無個都字至o岩! XD
      太心急, 仲有我未講完~佢依家係落足料俾你"嘆"...哈哈!

      刪除
    2. 大家都係愛沙"嘔"麵之人~~~~~哈哈哈~~~ 係喎......查實牛字...唔係咁讀.....不過大家唔知幾時開始讀牛變嘔....
      佢真係足架.....不過我想俾多D肉絲我lor....hahahah

      刪除
  3. 見到你碗麵,想整炸菜肉絲(不過未知配咩麵好。。。)

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以自己整榨菜?????
      擔擔麵果D麵? 上海湯麵果D麵?

      刪除

Hello~