2014年5月1日 星期四

湖池屋ThePoterican車打芝士味薯片

呢個0係零食屋買既, 原價12元, 8折左之後就9.6元~
 
 
請注意, 呢個我係0係8折果陣買既, 而家未必係呢個價, 買之前自己注意一下啦~
 
 
 
芝士味既薯片, ....好似都有一排未食過?
 
 
佢呢個包裝都好吸引, 因為係芝士既顏色, 離遠一遠都可以望到佢.....加埋成身芝士色....
 
 
令我更加想同佢...密會...呵
 
 
未折果陣就真係有DD貴.....不過今期王兄找數.....呢個因素我可以不理了..~
 
 
 


佢係闊波浪紋既, 都叫做厚厚地~~~
 
 
不過就唔係十分脆, 有丁丁丁點兒濕, 唔乾身,  OK可接受既~
 
 
未食之前, 我仲以為呢個薯片既味道會十分鹹, 因為cheddar cheese...
 
 
0係我既印象中係好鹹好濃味既~
 
 
不過我聞到既, 我吃到既同我想象中既係兩回事~
 
 
唔係好鹹喎, 可以話係濃味, 不過當中又夾雜左少少奶香味,
 
 
唔會鹹到冇朋友~
 
 
如果有8折....都可以再食既~
 
 
只係9折就....哈
 
 






6 則留言:

  1. 原價12元is rather expensive. I saw potato chips in Marks & Spencer at $26. If I can't finish the whole pack, I'll keep them in the fridge. What about u?

    回覆刪除
    回覆
    1. 會唔會擺入雪櫃會變"林"架????
      因為我基本上唔會買大包裝...因為我唔鍾意分開食.....我次次都係買細包裝, 又或者係普通SIZE......

      刪除
    2. 唔會變"林", but it takes up many spaces in the fridge.

      刪除
    3. 咁佢有冇細包DD架???

      刪除
  2. 回覆
    1. 少少creamy, 又有少少奶味~ 不過就稍為林DD~
      而家都好少見到芝士味薯片.....除左X客

      刪除

Hello~