2014年5月29日 星期四

那些年的...零食

前幾日去7仔"巡視業務"......竟然俾我....
 
 
"再度重遇你....可喜也可悲".....
 
 
可喜的是, 相隔xx年之後, 我仲可以再見到呢款零食......係我小時候頗愛的...不過學校既小食部就賣得好貴.....
 
 
可悲就係.....要我俾買...哈
 
 
佢一共有3款, 雞味, 芝士味同咖喱味....
 
 
因為唔想食辣, 所以選了前2....
 
 
佢係迷你包, 每包大約4元-4.5元...(我又唔記得...)
 
 
後來, 我發現百x都有, 不過就係大一個SIZE, 一個人食就好吃力, 不過大家一齊食, 睇波就都唔錯既~
 
 

好令人懷念既包裝......
 
 
我仲食左芝士味(紅色包裝), 不過食完巳經完全唔記得咩味了....不過一定係唔難食.....
 
 

以迷你包個量黎講, 都ok多架啦~
 
 
每條粟米條都有少少黑椒粒0係上面~
 
 
不過我聞一聞....覺似係...
 
 
雞粉味???? 即係"家x牌"果d呀....
 
 
食落去都有少少似.....不過就唔係咁強烈, 唔會係令你立刻好想飲水...果隻....不過你食完都好可能想飲杯水清一清....
 
 
佢同"粟二燒"個口感唔太似, 因為佢呢個係有dddd林, 不過只係部分, 大部分都係ok既..
 
 
佢有樣唔好, 就係粟米條入面有"硬到不行"既乾粟米顆粒?
 
 
係十分痴牙......
 
 
痴牙呢個POINT都係今次懷舊之旅既重點.....因為佢冇果d粒粒...就好似唔係果隻粟米條.....
 
 
呢個都係合格多少少, 可能咖喱味會好d......共鳴大d...因為果陣都係食咖喱味多....~
 
 





4 則留言:

  1. 回覆
    1. 小詩, 歡迎您呀~
      呢個零食都有好耐歷史了.....
      不過唔知係唔係因為世盃既關係, 多左不同種類既香口野~
      OK就好似冇....惠康就唔知....7仔同百X就有! 可以買迷你包食下先, 岩先再買大少少size~

      刪除

Hello~