2014年5月16日 星期五

週五再碎

  • 要搵一處收毫子既地方真係唔容易......因為好多食肆都唔收....我都係0係便利店呢D地方散.....
  • 翠華既菠蘿包一加就加一元....即係由5元加至6元.....邊個會咁大方同自己D錢作對....
  • 食唐記饅頭都係一樣....
  • 我D排骨又回來了.......等你很久.....
  • 好想為零食袋添多D....不過我又睇唔岩.......
  • 想....永遠是夢幻的......永遠是容易達到的.....小姐(不是我), 認清事實啦....
  • 世盃雖然好快開波, 不過唔使咁早就入一個個啤酒山..? 又唔見你入多D啡....
  • 一杯比開水多少少味既凍奶茶...夠了.....都係凍央好...
  • 抽濕機...辛苦您了....
  • 我諗.....如果"三叔"唔搵星星幫手.....D銷情可能.....
  • 都教授....你太有型了....

沒有留言:

張貼留言

Hello~