2014年5月27日 星期二

無得再慳

唉.....我巳經好多日都寫過零食啦...
 
 
大家會唔會...?!?!??
 
 
因為零食屋入少貨, 我好幾次入去都係"吉吉而回"....
 
 
有次見佢有好多貨啦, 又係港鐵站鋪...一定有新野啦...
 
 
我問相熟店員....有冇咩新薯片返呀?
 
 
佢行左過去望一望...
 
 
答:
 
 
有都俾你食過哂.....
 
 
哎呀....
 
 
係佢地返得少.....同埋我唔食辣味薯片, 可以簡既都真係好少....
 
 
所以我真係要諗計...令個blog可以正常番.....
 
 
唔再係大家就會.....
 
 
我可不想啦....
 
 
俾少少時間我....
 
 
可能聽日有~~~~

2 則留言:

  1. 相熟店員知你食過乜咁叻架?!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~因為我入親去就問.....有冇咩新薯片呀??
      同埋我幾乎次次都係買薯片........哈哈/....所以佢記得...

      刪除

Hello~