2014年4月30日 星期三

卡樂B厚切韓式紫菜味薯片

呢個0係日本城買既~ 原價8.9元一包~ 買2包 (同味)就15.9元~
 
 

我都有好幾日冇寫零食了~~~ 請見諒....
 
 
又係一個期間限定~~~~ 我都唔係好記得係唔係新野......不過我好似未試過喎......就試下啦....
 
 
因為我本身好少食紫菜....
 
 
不過近期興韓風嘛,,....參與下啦~
 
 
 
查實我一直都唔知韓國紫菜同日本既有咩分別...一直唔知...
 
 
直至有日贂<都市閒情>, 先知原來係加左麻油~~
 
 
岩哂我呢個麻油怪......以前0係英國讀書果陣, 自己煮嘛,, 醃肉一定加多多既麻油....哈哈....
 
 
連冬菇雞飯都加.....一個麻油怪...就此誕生了....
 
 
不過呢個麻油怪係唔鍾意0係一丁加麻油....呵
 

佢雖然外表都幾普通, 不過"索" (哈哈哈)完之後就聞到一股麻油味~
 
 
佢既香味唔算好濃, 都係中等多少少~ 都幾易入口既~
 
 
因為主角都係紫菜....總唔可以"妹仔大過主人婆"...
 
 
D紫菜雖然係就係碎左少少, 不過依然仲可以吃到紫菜味, 有少少鹽味"吊"下, 唔錯~
 
 
佢同麻油味都幾friend喎......
 
 
大家既比例都係 5:5咁上下啦~~
 
 
由於佢有齊我愛既元素...我巳經encore左一次了~~~
 
 






8 則留言:

  1. U mean 韓國紫菜 加左麻油? Any suggestion for potato chips with salt & vinegar?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係個主持講韓國紫菜係加左麻油....因為個主持係韓裔....
      哈哈...我唔太愛salt &vinegar....太酸了....

      刪除
  2. 回覆
    1. 好似就唔係啦....
      因為我都0係包裝上面同營養標籤都搵到有麻油....~

      刪除
  3. 韓式紫菜同日式紫菜味道有分別架?

    回覆刪除
  4. 加埋麻油? 好似有d怪喎, 但見你評價幾好我會考慮下次見到入手...哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 味道唔算怪既, 不過唔係人人都喜愛麻油既味道......呢個仲要加埋紫菜....所以唔太接受麻油既就真係要諗諗.....
      不過因為我好愛麻油呀~~~

      刪除

Hello~