2014年4月21日 星期一

週一首碎

  • 琴日終於買到了.....想換很久的東東...
  • 又食到一件cake, 不過比我想像中....差很遠....
  • 睇左無記下午播一套電影...睇來睇去....都唔知"up"乜....可能我領悟力有限...
  • 數數下, 世界盃仲有唔夠60日就開波~~~有少少興奮~
  • 蟬叫了.....久違了....
  • 收到遠方朋友寄來的禮物~ 真開心~
  • 數一數...又就快覆診.....萬里長征.....>.<
  • 我係對食有要求, 而唔係挑剔....哈哈...
  • 有要求, 可以係合理, 不過, 挑剔, 大多都係不合理...
  • 唔知最後茹小姐可唔可以同波鞋爸爸一齊呢???
  • 唔好玩我啦...王兄....我識你咁多年....你想引我入局.....好難啦....

沒有留言:

張貼留言

Hello~