2014年4月26日 星期六

可一不可二

雖然我都算係好專一既人.....但間唔中都想"出軌"既..
 
 
哈哈...不要誤會....."此軌不同彼軌也"....
 
 
我都食左好多日早餐既叉燒意....
 
 
琴日突然好想食沙牛意.....
 
 
我以前係日日食....後來有一日我終於覺佢幾鹹...幾濃味..
 
 
為左"副計"....都係少食啦....
 
 
連薯餅都少食左...
 
 
我呢排因打機而十分唔夠訓, 如果仲日日沙牛+薯餅....
 
 
睇怕我都可以"回春"了...即係生豆豆....
 
 
一次咁多啦......
 
 
我真係好想食...
 
 
於是吃了....好味plus好味~~
 

(幅圖係之前既post用過既~)
 
 
愛佢有好多蒜蓉.......
 
 
 
不過到我臨上床要覺覺果陣....
 
 
弊了...
 
 
疑似"喉嚨痛"?!?!?!?
 
 
我一咁樣, 好大機會流鼻水呀, 鼻塞呀...咳呀.....全部一齊黎....
 
 
我唔想0係一個春天病咁多次呀...
 
 
於是都係早DDDD又咁多多訓...
 
 
 
幸好...(touchwood), 今朝起身冇哂事....
 
 
沙牛.....睇怕我想點你"燈"....都再隔一排了......


2 則留言:

  1. Alison, I like 薯餅 very much. I try McDonald's McVeggie & it is salty to me. They chop mushrooms & veges into tiny pieces, cover them with flour, & deep fry it. So, I don't like it. Not cheap. It costs $18.3 for home delivery.

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky, 我都好鍾意薯餅~ 要D邊邊夠脆先可以~~~
      我睇報道話個素包唔係全素......有蒜之類既野....唔記得係乜...因為有信仰, 要食(jai)既人係唔可以食呢類食材....
      如果好似將所以所有野堆埋一堆.....自己整都可以啦.......你有冇食阿華田果個?>>?

      刪除

Hello~