2014年4月7日 星期一

週一碎碎

  • 一口氣睇左3集"法證先鋒3"....好累...
  • 不過真係好好睇......Pro Sir都好chok....haha
  • 琴日去左吉吉家...好耐冇去啦....好少人....唔通D人食厭左?
  • 而家連McCafe都有macaron賣? 好似唔貴喎...搵日試下先~
  • 我琴日真係好攰.....好訓到連電話都聽唔到....
  • 釣魚程度厲害了......我基本可以隨時隨地都訓得到.....
  • 我突然間好掛住Tesco.....
  • 聞耐左TEMXX既薄荷味...又幾OK喎......我開始有少少鍾意佢....睇黎我要捨棄Applewood了....
  • 而家處處都係復活古力蛋........

4 則留言:

  1. 梗係薄荷味好過蘋果木味啦。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 初時覺覺applewood又好聞嘛......後來因為冇貨, 焗買methol....出奇地接受....

      刪除
  2. Hi Alison, I like to watch TEMXX's TV advertisement. The actress is so funny.

    回覆刪除
    回覆
    1. 果個廣告雖然係誇, 不過個效果好出, 個女主角演得好好~~~

      刪除

Hello~