2014年4月4日 星期五

抺茶日式蜜瓜包

呢個0係A1 Bakery 買既, 9元一個~
 
 
今期Das Gute & A1 (大家同一個集團)都係promote 抺茶, 蛋糕酥, 麵包, 蛋糕....
 
 
統統都染上綠色了~
 
 
大家promote既野大致上都差唔多, 不過各有少少獨家野既~!
 
 

唔係大個, medium size, 不過食完都叫幾飽, 男士可能就....唔多足夠....
 
 
個外型都叫幾討好...似唔似日本既蜜瓜包我就唔知......
 
 
9元一個, 呢個價錢都叫OK, 因為集團出品, 起碼有信心保證...乾淨D.
 
 
我0係未食之前, 先來聞一聞....唔......有薄薄既抺茶香......
 
 
初步合格~
 
 

一咬下去, 嘩...個皮......好堅.....堅過咩堅...
 
 
佢堅硬既程度比"翠X"菠蘿包 (個皮)係有過之而無不及....
 
 
青出於藍勝於藍....
 
 
不過都叫唔難咬開, 因為巳經有抺茶一層酥皮, 又再有蜜瓜包本身既酥皮,
 
 
你可以諗下個效果會係...來個二次方~!~!!~
 
 
不過, 我又buy喎.....因為我唔太鍾意"林之之"既酥皮.....
 
 
佢既抺茶味就好似只限於酥皮,
 
 
第一口幾有架, 第二口就少DD, 可能咬勻左, 更食得到蜜瓜包本身既甜味...
 
 
加埋佢表面有少少糖粉, 都有少少影響到~
 
 
不過又唔係冇哂~
 
 
個包中間係用"布里歐修" (Brioche?)麵團, 我都唔知係乜...
 
 
不過帶有少許乾身, OK有彈性架~
 
 
成個包都係偏甜, 我個人就接受得到....不過王兄就...,
 
 
同埋佢唔鍾意個酥皮"擲地有聲"......
 
 
可以再encore的~
 
 
 
 
P.S. 供應期有限的~



4 則留言:

Hello~