2014年4月19日 星期六

山芳薯片 - 壺漬燒肉味

呢個0係零食屋買既, 原價10.8元, 八折左之後就8.6元~
 
 
請注意, 呢個我係0係八折果陣買既, 平日唔係呢個價, 買之前留意一下啦~
 
 
**************************
 
 
我好鍾意食燒肉味, 燒雞味, 壽喜燒味既薯片~ 因為愛佢既濃味~~~
 
 
我好少好少...真係好少買鹽味薯片....因為大家價錢差唔多......只係鹽味....好似蝕左少少....哈哈~
 
 
加埋之前都成日食山芳既薯片, 都幾好食, 所以都想試一下~
 
 
******************
 
真抱歉...我都唔知"壺漬"係乜東東......於是上網查, 又冇咩好詳細既資料....
 
 
照"字面"估, 應該係擺D肉入去壺, 再醃佢?
 
 
 用咩醃, 醃幾耐...我統統都唔知.....因為查唔到...
 
 
 
佢係薄薯片, 同"熱X"既厚度差唔多, 顏色亦唔見得好深, 都係一般色...
 
 
不過0係薯片上面有唔少好似"鹽"既物料......我都唔知係味粉定係鹽....
 
 
唔...一咬呢...都好濃味....偏濃, 不過又未至於立刻要飲水既~
 
 
味道有少少似燒牛肉乾既味~?
 
 
愈食就愈覺食緊一塊牛肉乾~~~ (豬肉乾都似~)
 
 
如果可以多番少少油脂味就好少少~
 
 
不過而家都叫唔錯~
 
 


5 則留言:

  1. 壺漬け(つぼづけ)とは、杵でついた干し大根を壺で塩漬けにしてから、調味醤油で味付けした南九州の伝統的な漬物である wikipedia.org
    壺漬係南九州伝統漬物. 白蘿蔔用塩醃,用豉油調味.

    回覆刪除
  2. wow....燒肉味~~
    最衰我前日食燒肉搞到依家爆瘡, 唔敢試住... >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 食韓燒???
      哈...買定一包....."鼓勵"你要快D好番....哈哈....

      刪除

Hello~