2014年4月6日 星期日

Herr's 茄汁味薯片

呢個0係7仔買既, 7.9元一包~
 
 


好坦白講, 如果我唔係茄汁怪....我一定唔會買....因為呢個係迷你包......即係"三兩野"就食哂...果種....
 
 
我都OK愛番茄/茄汁....例如西炒飯, 焗豬扒飯, 番茄薯仔湯, 茄汁煎蝦...總之旦凡有呢兩種元素, 我都幾buy....不過就係唔太愛生番茄...
 
 
同埋我本身幾鍾意Heinz既茄汁....
 
 
原來呢個係made in USA?
 
 


我既第一感係...:
 
 
我係唔係望到泡菜????
 
 
因為D顏色, 分佈位置, 同埋有少少"紅色的粉" ^^....
 
 
之後我再聞一聞...
 
 
唔.....冇茄汁味....我只係聞到生番茄內裡青青地連籽果種味....
 
 
都係....咬一口啦....冇理由買左唔食...
 
 
食左..都係食唔到咩茄汁味....
 
 
只係少少lor lor lor ...
 
 
今次個鼻同味覺得出既結論非常一致...
 
 
D紅色粉狀本身都唔太有茄汁味....
 
 
係有少少可取既係厚切既波浪薯片....口感係有的...
 
 
不過我又要插多佢一刀....就係份量太太少....
 
 
唔太合格...
 
 
如果真係要食番茄/茄汁味薯片....我都係簡 "wise"好過..
 
 
 
 
 
我好似0係第二處零售點見過有大包裝的....(唔記得邊度)



8 則留言:

  1. 回覆
    1. 同一般既茄汁味薯片差好遠......以後都唔食了........

      刪除
  2. 之前澳洲都有隻享氏茄汁薯片,但呢排好似又無出了。。。好掛住呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係唔係同而家呢個差唔多樣? 味道...?

      刪除
  3. 未咳完。。。
    唔食得。。。

    回覆刪除

Hello~