2014年4月11日 星期五

桃哈多端午節版 - 紫菜鹽味

呢個0係零食屋買既, 原價12元, 折左之後就10.8元~
 
 

基本上我好少買呢個黎食.....
 
 
因為桃多多將薯圈分成兩條line, 薯圈同薯戒指 (個名係我作既), 我食前者居多~
 
 
不過都食到冇野可以再食.....就食下啦....0係我印象中, 好似未食過紫菜鹽味~
 
 
原來日本都有端午節..? 不過我上wiki搵過, 原來日本既係將希望男孩既家庭0係門前同不同物料去畫鯉魚圖案....
 
 
不過我睇小丸子, 好似就算生左男嬰既, 都好似會掛? 定係個trend變左, 變左祈求寶寶身體健康?
 
 
不過我就真係諗唔明兩者 (鯉魚旗同紫菜) 有咩關係.........
 
 
佢比薯圈要來得, 稍為薄身少少 (不過都係要用少少牙力去咬)...
 
 
仲有, 擺到明俾你將佢"圈"0係手指fing fing 貢.....
 
 
講完外表啦~
 
 
佢既表面鋪滿左好多"碎修修"既紫菜碎, 數量可不少....
 
 
不過當我第一口食, 唔...
 
 
都OK有紫菜味, 未至於係好"腥亨亨"果隻~ 不過係幾清楚食緊紫菜既~
 
 
不過呢...我稍為覺鹹左DDDD咁多多多....
 
 
食緊要加倍小心, 因為如果你想"一野"倒入口.....睇怕閣下個口都要闊少少...
 
 
因為佢扣住左, 又或者係疊埋, 好易一倒就倒成群lor...
 
 
唔...合格...不過我搵唔到encore既理由.....因為普通左少少~
 
 



2 則留言:

  1. 咁幼o既...我都係鐘意粗個樣~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 同你一樣~都係覺粗圈好食D~~~~ 因為覺好似多D味可以簡~

      刪除

Hello~