2014年4月15日 星期二

桃哈多黃金男爵薯圈 - 牛油味

呢個0係零食屋買既, 原價14元, 8折左之後就11.2元~
 
 
請注意, 呢個我係0係八折果陣買既, 平日未必係呢個價, 買果陣睇清楚啦~
 
 
**************
 
先update 我既status, "血崩"巳經完全停止~ 精神哂~~~
 
 
所以今日好有充勁去打零食~
 
 
**************
 
 

桃哈多,佢間唔中都出一D比較細包少少既薯圈, sell精緻~
 
 
我見好似未食過呢個味, 咁岩又有8折, 就買下啦~~~
 
 

我諗所謂既"黃金伯爵", 應該係薯仔既其中既一個品種????
 
 
叫得"黃金伯爵"...味道會唔會好elegant???
 
 
有粉??? 咩粉先....又係"此粉不是彼粉也"....乃是"不知名的粉", "X粉"也可以...呵呵...
 
 
我又唔覺'X粉"有咩特別味...,.
 
 
只係覺薯圈比桃哈多同一條line, 大包少少既, 個厚度同硬度都差好遠....
 
 
呢個明顯厚好多.....形狀比較似放大左既通心粉..~
 
 
要出多少少牙力去"粉碎"佢....
 
 
我食第一口巳經"超乎我想像"....
 
 
因為我預期又或者係我認為佢係一個鹹既零食...
 
 
殊不知, 佢帶有清甜味, 唔係甜....
 
 
因為呢個牌子既薯圈一向以鹹味居多....甜味既好少.....
 
 
係有少少唔多慣, 因為一心想食鹹既...點知黎左個甜甜地既.....
 
 
不過絕對唔難食...~都好易入口, 唔太有好重既澱粉質味,
 
 
不過就真係..."黃金"在哪兒??? 哈~
 
 
合格合格.....
 
 
後來我睇番個包裝, 加埋粟米味....咁有趣? 唔怪得之甜甜地啦~
 
 




6 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀, 真係甜呀, 不過係清甜, 我未食之前一心以為係鹹既.....第一口咬下去有少少suprise.....唔慣.哈哈

      刪除
  2. Hi Alison, do u look into the salt & saturated fats % of the food label as a guide to buy snack or what? I very rarely will read the food label. I just take the snack sometimes because I like the packing , & most of times when they are on special offer.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我次次都有睇個標籤, 不過反式脂肪就冇睇, 我通常只係望sodium & sugar.......太多既通常唔買....同埋要計下條數, 因為佢地有時以100G去計,...不過果件野又唔係100G~
      不過...個packing都好重要, 唔靚都吸引唔到我地去望啦~~有時未去零食屋之前, 我都會去佢地個FB睇有咩special offer~~~~

      刪除
  3. 黃金伯爵!! 好彩睇了你呢篇, 我上次見到之後只敢買粉紅色個包, 蜈味~~ 因為記得你講過!! hehehe~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 除非你愛反傳統.....否則就真係咪....
      蝦味又幾OK架, 乜仲有得賣????

      刪除

Hello~