2014年4月27日 星期日

一紙婚書

我都好想有人同我輸入中......
 
 
我都好想有甜梳.....
 
 
 
我上哂腦了......
 
 
係就係琴日有人同我輸入中.....
 
 
不過果位係我既舊同學....係女性來的...哈哈哈...
 
 
傳來一個不好既消息....
 
 
就是她同丈夫分居了...一段兩年幾既婚姻, 長跑感情可能要劃上句號了....
 
 
當我得知, 我不感到意外, 因為都係我預期之內.....
 
 
不過一段長跑感情就此結, 雙方付出既代價都未免大左少少...
 
 
 
她的朋友為她感到可惜, 其實未必, 可惜係她的朋友感到可惜,
 
 
可能她本人感到釋懷....
 
 
我總不可以將自己感覺強加別人身上....
 
 
不過我諗一紙婚書代表什麼? 簽唔會離? 一定唔係.
 
 
簽完可以一生一世? 又未必係
 
 
唔簽好D?
 
 
 
 
如果我可以遇上樂先生.....我又唔介意簽....發夢ing.....

沒有留言:

張貼留言

Hello~