2014年4月25日 星期五

Mos Burger 番茄雞珍珠堡

如果再唔出呢個post, 肯定變成沉底post or過期post...
 
 
因為呢個係期間限定既包包~
 
 
上次食果個鰻魚珍珠堡, 味道真係唔太好....
 
 
不過依然無損我對Mos Burger既喜受, 因為佢又再出新包了~
 
 
有錯字了.......蕃...茄...
 
 
哈哈....近來熱衷捉錯字.....因為我好堅持一定要正字....
 
 
我都唔記得左幾錢啦, 同一般佢既漢堡都係差唔多價,
 
 
我要左珍珠堡+ 摩斯炸雞+ 抺茶咩咩...(咩咩係咩咩....係我唔記得咩咩係咩咩lor....)
 
 
成個餐就5X元~
 
 
我都好少理....因為有王兄找數....
 
 
我唔食新鮮, 一舊舊既番茄, 沙律番茄....誓C不食.....
 
 
不過煲湯番茄, 焗豬扒飯入面既番茄...我又會食....哈哈~
 
 
今次我見唔到塊狀既茄....所以OK~
 
***********************
 
個珍珠堡, 難免食起黎有少少"呢hea", 因為佢太軟熟,
 
 
表面唔太crispy, 不過D飯又幾chewy.....又不過D飯好容易唔團結....一咬就自動分體....(下次還是吃普通漢堡好了)
 
 
個醬就幾似西式既, 因為佢唔太甜, 甜度係一般,
 
 
因為佢加左香草0係入面, 所以食到既係香草味多~
 
 
唔係只係茄醬加糖果種味~~~good~
 
 
不過塊芝士就整唔溶...佢依然都係好堅持係塊狀....哈~
 
 
不過要讚下既係, 塊雞扒真係十分十分嫩, 唔係生, 佢地拿捏煎果個時間岩岩好~~~
 
 
好juicy~ 同埋...有我愛既雞皮....煎得好好味....
 
 
55555....
 
 
又不過D生菜係凍凍地....再55555......
 
 
呢個都唔錯既~ 可以試下呢~~~
 

4 則留言:

  1. 今次呢個賣相唔係好得

    回覆刪除
  2. Alsion, agree with u -- D飯 --> to me extremely 易唔團結! I like 珍珠堡.
    Everytime, I have to pick up the rice -- pick up haa ha.
    Have u tried McDonalds' flavours of Korea?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鍾意珍珠堡多少少...不過食起黎麻煩又係問題....佢好彩有紙兜住....
      我冇食呀~好似有飯同麥飯卷....你試過啦??? 好唔好味???

      刪除

Hello~