2014年4月17日 星期四

卡樂B厚切雞清湯味薯片

呢個0係日本城買既, 8.9元一包~
 
 
*************
 
 

你冇睇錯, 我亦冇打錯, 我真係0係日本城買既~~~
 
 
事情係咁既, 因為我要去日本城買抽濕袋, 見收銀機旁有多款零食賣,
 
 
好似日本碗麵, 薯片...同罐裝咖啡...(仲要係我既最愛UCC微糖~)
 
 
價錢都叫平, 比超市平一截, 有D貨品比零食屋貴DD, 不過有D又比零食屋平....
 
 
薯片佢都好似得卡樂B, 不過都有3-4款, 都好似係同一條line, 厚切~
 
 
8.9元, 分分鐘0係超市買一包本地薯片都差唔多呢個價錢, 橫掂都買野, 就試下啦~
 
 
 

我好少食鹽味薯片, 因為覺普通左少少, 所以我比較常吃既係清湯味多~
 

佢都比一般厚切薯片稍為厚, 不過咬下去仍有卜卜脆既感覺~
 
 
薯片亦冇因為天氣濕巳沾上太多濕氣, 都叫幾乾爽~
 
 
我仲以為有少少"ma ma麵"既感覺, 不過完全唔係果回事,
 
 
係有好多種蔬菜味既湯~~~~
 
 
以番茄味, 洋蔥味為主~ 好易入口~
 
 
亦唔會鹹~~
 
 
相反雞.....味就.......哈哈....要登報了...
 
 
每食一塊就好似食緊"高純度"既什菜湯一樣~~~好味~~~哈哈哈哈哈~
 
 
唔錯唔錯.....
 
 
因為我買既時候, 佢都係岩岩上架冇幾耐....
 
 
所以我搵唔到營養標籤...
 
 
不過當我隔幾日再買既時候, 巳經有貼紙了~
 





4 則留言:

  1. 估唔到e+日本城都有零食賣

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢好耐之前都有野食賣, 我意思係, 有時就罐裝午餐肉, 古力...而家就多左唔同種類...都好既, 可以多一個選擇....唔使下下去零食屋嘛~

      刪除
  2. 高純度....我差d get錯左你隊第二樣野呀~~哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈哈...我就係預左咁.....所以先加 開關引號....
      果D野....唔好隊為妙....

      刪除

Hello~