2014年4月29日 星期二

永不夠

我而家起身飲一罐啡....
 
 
飲完都叫好精神....
 
 
不過兩, 三小時之後....
 
 
就開始跌WATT.....
 
 
會突然斷電, 突然可以鬆手.......好彩未試過跌野....
 
 
之後就異常嗜睡....
 
 
不停釣魚....
 
 
釣至天荒地老....
 
 
之後落街食早餐又來一杯凍央....飲完仲精神~
 
 
好彩飲完之後就冇再釣魚....因為要打機啦, 聽903啦.....總之D野排住隊...
 
 
唔會俾我有一刻安寧.....
 
 
不過當我攤0係張床既時候, "安寧時刻"又來了....
 
 
又突然斷電....我就知道0係時候要訓了....
 
 
我知啡呢樣野, 真係一杯起, 兩杯止....唔可以太多......
 
 
但係對我黎講...好似再多既啡都係唔夠......
 
 
我都要keep搵野俾自己做...
 
 
例如追劇??? 我又唔想追"西遊"..."X Club"....
 
 
都係上GOTV睇番之前既好少少......
 
 


6 則留言:

  1. When I was in high school, every time when I drank coffee, instead of wakened up, I fell into sleep.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係掉轉??? 咁花旗參呀, 可樂呀呢D提神既...0係你身上又係唔係催眠劑????

      刪除
    2. Hi Morning Alison. 花旗參/可樂 do not work on me. People take 花旗參 when having sore throat. No effect for me. Now, at times,when I take 港式奶茶, my heart beats very fast.

      刪除
    3. 早晨呀~~ 我怕飲完花旗參呢, 會眼光光望天光...
      可能茶入面咖啡因太高, 所以令你有心跳快.....我有時都會架...可能你要飲其他了....

      刪除
  2. 我依家已經係飲乜都訓得著ga!

    回覆刪除

Hello~