2014年4月14日 星期一

最少最多最好

我成日都講,
 
 
點樣用最少既時間去做最多既事,
 
 
從而可以做到最完美, 有最好既效果~
 
 
事前既planning真係好重要,
 
 
所以我好多時都plan好哂我果日要做D咩,
 
 
我唔會俾個plan 飛出我既"手指罅".......哈哈...
 
 
當然, 亦要做好風險評估....
 
 
意外意外, 意料之外....
 
 
冇法子, 我係讀商科出身, 又簡accounting黎讀,
 
 
我份人一向都好現實......
 
 
有時我都會諗, 如果我中三升中四簡科既時候, 唔簡商科,
 
 
我會簡咩科? 一定唔會係computer, history.....
 
 
哈哈......
 
 
 
由於依然"血崩ing".....所以唔打太多啦~~~~
 
 
不過精神比琴日好左~~
 
 
聽日實寫零食~ promise!

3 則留言:

  1. We can wait. You resume writing about 零食 only when you are 100% yourself. If not, take more rest, Alison.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我巳經停左血崩啦~ 成個人都舒服哂~~
      多謝您關心呀~ 而家我都好易訓得着...不過又好易醒....哈哈..

      刪除
  2. um.....細細聲說 : 我文科ga! (數口真係好差)

    回覆刪除

Hello~