2014年4月28日 星期一

週一要碎

  • 等我下次整大D個魚餌先.......王兄.....
  • D檬粉愈來愈難食.....下次都係食其他好了.....
  • P.C. 出左新糕餅...我一定會逐一"點燈"...
  • 我發覺...原來我係唔鍾意飲奶味重既啡......少少好了...
  • 我有幾耐冇食過麥記11時後既餐呢??? 1年? 2年???
  • 好耐冇見過藍天.......真開心~~
  • 王兄......唔買對唔住自己呀.........減左咁多.....
  • 呢排愈來愈冇癮....零食屋入D貨好似.......唉.....
  • 我好想飲歐亞果隻微糖啡......超市幾時先有?
  • 一起身就"喪"流鼻水......繼而塞埋.....oops....
  • 呢D天氣......唔涼又唔熱......好易病.....一家幾口, 中哂招...

沒有留言:

張貼留言

Hello~