2014年4月22日 星期二

休息一天

咆哮auntie琴晚又咆....
 
 
佢呢排好鍾意0係果個鐘數咆....
 
 
咁岩佢咆果個鐘數就係我訓得比較好既時段....
 
 
衰在佢又唔係喪咆...
 
 
怪就怪我太好"耳"...
 
 
完全聽到佢咆咩.....來來去去都係"果幾幅被"....
 
 
最弊我一醒之後就訓唔到...一來佢咆, 二來我好八想聽佢咆咩...
 
 
0係"自己搵自己笨"既情況之下......
 
 
我就眼光光..
 
 
結果就....
 
 
55555....
 
 
都係休一日, 聽日再寫好了.....
 


沒有留言:

張貼留言

Hello~