2014年4月16日 星期三

週三D碎

  • 睇左"食平DD"...我而家先知可樂雞翼到最後係煎的......
  • 我未睇哂"法證3"...就追"談情說案'~ 犀利妹俾Kingsley睇佢割手個傷口, 我覺佢地handle場戲好好...一個就快被逼入末路, 一個就十分內疚...而最後Kingsley果場感言...令我好touching...
  • D 天氣真係好麻煩.....一時涼, 一時熱....一時濕..一時乾....差D又中招....
  • 上一年某品牌出新機....岩岩又出新既......熱烈討論不復再了.....佢D質素又係差少少既~~
  • 我對於扭蛋.....停留0係2元一次, 扭"彈彈球"果個階段...而家扭蛋機進化到可以用八達lon找數...
  • 而家有少少熱...可以飲凍野啦~~凍央少甜, 要出動了~
  • 做人最緊要有衣食......要惜食.....唔食既就唔好叫啦.....
  • 今年通識科試題都唔算難......一步一步解開, 平時有睇新聞就可以啦~

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 如果我冇老花...肥媽好似最後拎去煎的~

      刪除
  2. 法證3 我最近都番睇左一次,哈哈哈!! 因為好悶無野做XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我都係睇到Pro Sir個老婆返來, 我就轉左去睇"談情說案"~
      你有冇睇"愛我請留言"? 都唔錯架~

      刪除
  3. 呢期天氣好熱好濕, 我上星期起已經頂唔住要開冷氣.....對不起地球先生! :'(

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢幾日訓覺都覺熱....條頸出汗.....因為我仲cum緊駝毛被...
      我都係快D同D被換季啦.....
      熱唔係一個問題......但係加埋濕就係大問題, 因為成日都周身唔聚財......

      刪除

Hello~