2014年4月23日 星期三

吉野家羅宋湯早餐

數一數, 我好似好耐冇食吉野家啦....
 
 
一來顧住我既打機"業務", 二來....懶LOR....
 
 
所以都係趁出巡經過吃一吃先~
 
 
我好鍾意飲羅宋湯架, 去親茶餐廳吃午飯就例叫呢個~~
 
 
我鍾意飲酸酸地既湯...不過我唔鍾意食酸酸地既餸.....異常有趣...
 
 
**********************
 

原本我只係諗住食牛飯, 見到呢個就梗係要試...不過係唔係新野黎呢?
 
 
因為好似以前都出過相類似既東東???
 
 
我簡左要烏冬 + 午餐肉+ 煎雞~~~ 加2元要凍奶茶~
 
 
成個餐就: 25.5元+2元=27.5元~
 
 
由於係王兄去買, 當然我就梗係"橋"起對手等食啦....呵呵~
 
 

由於我係要煎雞, 相對比要牛肉, 湯上面既油份就好似少DD,
 
 
湯既味道都似似地羅宋湯既味 (唔好將佢同大家X果D比較), 不過就淡身少少...
 
 
番茄又未至於冇哂, 中間偏淡啦~
 
 
又有DD番茄碎既, 就真係果DD....~
 
 
煎雞, 大家唔好期望係好彈牙, 好juicy, 因為佢都係用番本身吉吉家一向既煎雞,
 
 
係少少"鞋", texture稍為硬少少, 塊皮就再稍為lon少少.....只要你食過吉吉家既煎雞飯, 你就會知係咩味~~
 
 
不過我都幾BUY呢個煎雞, 咁先似食緊吉吉家~
 
 
不過數量就唔多, 可以話係少, 我冇記錯好似3-4舊?
 
 
塊午餐肉, OK厚架~ 冇咩好彈~
 
 
烏冬呢, 係好好彈牙呢~~~ 好就好在唔係煮到爛哂~
 
 
 
不過食完成個早餐, 我既感覺就係:
 
 
"好似冇食過"...
 
 
可能我個胃係黑洞.......
 
 
哈哈



2 則留言:

  1. 去吉野家食烏冬都幾特別

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~ 佢仲有公仔麵 (唔係一丁), 米粉可以簡~ 我試過公仔麵...十分難食.....米粉又太少....烏冬好DD啦~

      刪除

Hello~