2014年4月9日 星期三

十大

其實我想打呢個題目好耐了....
 
 
不過一直都"的唔起心肝"去打.....
 
 
今日有feel了~~
 
 
今次既十大, 係"我最討厭的十大"...~
 
 
係人同事都有~
 
 
 
排名不分先後
 
 
  • 大家都係"波子人士", 就一副"老馮"要人讓的樣子....
  • 搭lift既時候, 總有人堆0係lift門口...
  • 被人"讚"你都好叻架啦, 呢句話對我黎講絕對帶有十級既攻擊性...
  • 帶有攻擊性的"望望貢"....
  • 冇衣食既人....食唔哂就唔好咁多.....又或者可以"打包"返家吃.....
  • 信口開河既人....唔肯定既就唔好出聲...
  • 不停重複同一番說話既人...
  • D前額 頭髮戳到眼蓋....周身唔舒服...
  • 唔知足既人...明明本來係無既, 而家有, 不過後來取消左...又嘈.....俾你係人情...唔係必然.
  • 用升降板...哈

4 則留言:

  1. Agree with you, Alison -- D前額 頭髮戳到眼蓋....周身唔舒服... & 帶有攻擊性的"望望貢"....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係十級難忍架....令我不側"卒"眼....雖然咁做對眼係唔好.....不過卒完又舒服D.....
      係呀.....有D人, 0年長女性居多, 成日都係咁架~~!~

      刪除
  2. 無衣食, 我都好唔鐘意, 可惜身邊有d咁o既人又唔好意思開口話...

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常我出街食我都一定食哂...乾乾淨淨~
      用一個稍為兜圈既方法講: 你飽得滯呀? 定係個肚唔舒服呀? 食唔哂既...
      會唔會好少少?

      刪除

Hello~