2014年4月20日 星期日

馬莎焦糖脆脆夾心朱古力蛋

呢個0係馬莎買既, 13元一顆~
 
 

而家放緊復活節假, 就來一篇復活節零食啦~
 
 
以前仲0係英國既時候, 就真係好少行馬莎, 因為嫌太貴...即使係食品部....
 
 
而家就....好想行...哈哈...好彩出巡去果個商場係有馬莎既, 叫做可以解我"半邊"思鄉之愁啦~~
 
 
HK馬莎賣既野雖然比本部既少, 不過D西方節日好似聖誕呀, 萬聖節呀, 復活節呀, 出既商品, 香港都可以搵到, 都叫幾齊~~~
 
 
*************************
 
 
佢呢隻蛋一共好似有3隻味道 (包埋呢個在內), 不過我唔記得係咩味了....因為好似唔太吸引我.....
 
 
同埋13元一顆...係就係有少少貴.....不過我要定期食"解思鄉病藥"既關係....一次半次啦~~
 
 
***********************
 
 
佢呢個唔大顆, 一個人食也可以~ 如果貪心少少, 一口都可以擺入口~
 
 
由於我食果陣既天氣仲未有呢幾日咁少少熱...所以古力蛋既外表仲可以保存得好好~~
 
 
 
嘩...初初我仲以為中間既焦糖夾心係"實屈屈"既,
 
 
點知又唔係喎, 係流心架~ 不過又未至於係"激流"果隻~~哈~
 
 
完全令我有驚喜~
 
 
我似乎0係古力同焦糖心之間食到一D好似脆脆既東東...0係相中係見唔到既,
 
 
係就係好薄, 不過就偏偏可以有化學作用, 增加口感,
 
 
又令整體既味道冇咁單一~
 
 
叫得焦糖古力蛋, 就梗係甜~ 不過就唔算係死甜~~~
 
 
我都好少何讚焦糖古力好食......因為主要係個薄脆同流心之外, 同埋佢係....來自英國...呵呵
 
 
 


我好想你...UK




2 則留言:

  1. 我好怕食流心焦糖,太甜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好怕架....買果陣都有少少遲疑....不過我又怕唔買會後悔.....

      刪除

Hello~