2014年4月12日 星期六

中的人

琴日, 當我食完早餐, 去完日本城買野 (有88折.....太抵)之後,
 
 
回程就去OK買G-Zone,
 
 
我當然會排隊啦,
 
 
因為0係我前面有位auntie又要退樽, 又要換禮物, 所以我都等左一陣...
 
 
我冇所謂既, 因為買野俾錢就梗係要排隊,
 
 
只要唔好太過分就可以, 例如你一路收錢一路同客人傾無聊野, 又"慢慢貢".....
 
 
終於到我啦, 有位相熟既收銀想趕上黎幫我收錢,
 
 
 
不過我等緊果個岩岩收完錢, 就話:
 
 
"阿妹唔介意既, 文明人嘛~"
 
 
呢句話呢, 有潛台詞:
 
 
佢想cum熄我把火, 俾"糖"我吃....
 
 
令我即使想開火亦唔好意思開火...雖然我一D嬲既意思都冇....
 
 
只不過係冇咩表情.....
 
 
我都"彈"左一句:
 
 
"我雖然0係野蠻, 但係都文明既~~~ 哈哈哈"
 
 
因為我係住0係"野蠻谷"入面, 不過就進化左少少既野人.....
 
 
雖然帶有強烈既"野蠻基因", 不過經過年月進化, "文明基因巳經植入了......
 
 
只要你講得羸我就可以.....呵

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 都唔算既, 都係幾分鐘~ 不過我係好心急...唔鍾意等既人...
      對我黎講, 現實世界既一分鐘就等於我既世界十分鐘咁耐.....哈哈

      刪除
  2. 我個人都好心急ga, 如果係趕時間遇到咁樣我會開口話ga! 如果唔趕就黑下面咁....哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...我同你一樣都係好心急...不過急都冇法....
      有時唔使我出口.....我後面果D...都黑哂.......施加無形壓力......哈哈

      刪除

Hello~