2014年4月18日 星期五

閉塞

最近, 有好多野都閉塞......
 
 
鼻塞......
 
 
腦閉塞......
 
 
 
我竟然對住部電腦成半粒鐘都諗唔到寫咩....
 
 
可能近排入唔到零食屋, 因為佢D貨返得太多太雜....
 
 
又擺到密密麻麻, 我根本只可以0係門口"望望貢".....
 
 
我唯有0係假日同王兄出巡果陣去大D既零食屋...
 
 
同埋, 近排硬係覺...大家對寫blog既熱情好似冷卻左....少左人寫...
 
 
我希望我可以搵番D新衝擊, 令我再有動力.....
 
 
因為, 總有D題目我係唔會講...例如, 政治...
 
 
因為而家實在都....唔唔....唔想掀起罵戰...
 
 
同埋, 近日都想到唔少唔太好既消息, 雖然唔關我事,
 
 
不過心情唔多唔少都受影響....
 
 
我唔係好想寫blog變成例行公事, 好似寫report一樣....
 
 
我好需要搵多D fun.....
 
 
hahahha....
 
 
聽日, 總有的....是零食or 食?


4 則留言:

  1. Add oil, Alison. Do write when u feel like to.
    I like reading ur snack report -- haa report, yes!!. Because u provide a full description from where to get it, how much it costs, the taste & comments. When I know the info, then I will buy & share with my little relatives - one handsome boy & one naughty girl.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝您既讚賞呀~ 不過我有時總係食完唔記得係咩味.....同埋有時覺自己寫得有少少"hea"...
      我希望可以唔好寫到咁死板, 可以加多少少我既生活體驗, 生動D~

      刪除
  2. 我依排都懶過以前好多, 但如果一有時間我其實好想打blog ga~~個腦其實有好多topic諗左要寫, 但又無時間。 >.<
    我鐘意睇你零食share ga, 因為有時去買零食見到新野就會諗下你o既"食評" 哈哈~~驚中伏嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個一個topic輪住寫啦~~~~我會等~
      而家都少左寫古力啦, 因為好奇怪, 夏天, 我係唔點食一排排既古力.....不過古力餅乾就食...哈哈~
      我希望D comments可以令你覺有參考價值~~~哈哈~因為我唔想大家中伏~

      刪除

Hello~