2014年4月5日 星期六

霸王一餐

呢件事發生0係數日前,
 
 
當我好開心咁食早餐, 歎完杯央走之際....
 
 
 
當我拎個銀包出黎, 攞錢之際...
 
 
晴天pig pig既事發生了....
 
 
原來.......我成個銀包只係得番7個幾散銀....
 
 
俾都唔夠俾啦....
 
 
我平時0係未出門口之前, 都會睇一睇個銀包有冇錢先,
 
 
冇錢就去ATM先....
 
 
點知又點知.....我果日就係冇睇lor....
 
 
一冇睇就出事....
 
 
我當時當堂出哂汗......心諗點開口同人地交代....
 
 
幾唔想講都要講...
 
 
 
終於開口了,.....講左兩句,
 
 
個senior侍應叔叔就好認真話:
 
 
你聽日先拎黎啦.
 
 
我立刻拒絕, 因為人地都係做生意, 錢銀要分明.....
 
 
何況櫃員機就0係樓上~~~~
 
 
我同佢講, 我即刻去, 再拎返落黎....
 
 
此時, 又有一位senior侍應auntie開玩笑叫我洗一個鐘碗.....
 
 
我最憎洗碗架....哈哈~
 
 
講完之後就"一支箭" "標"上去.......不過其中一部"跪低"左.....
 
 
等左一陣...
 
 
好彩最後順利拎左錢, 完滿解決.....
 
 
好彩我日日去呢間吃早餐, 都叫熟....
 
 
如果唔係.....真係弊弊個弊了.....
 
 
呢個故事教訓我.....一定要出街前, 睇下有冇錢....
 
 


4 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀...如果唔係真係不堪設想......

      刪除
  2. This was happened to my little brother, & I had to take $$$ to save him.

    回覆刪除

Hello~