2014年4月10日 星期四

忍多一日

係就係買左零食, 食都食左,
 
 
影都影左相,
 
 
不過, 好可惜, 我就係成日唔記得過相.....
 
 
搞到積積埋埋都OK多相....
 
 
所以各位就忍我多一日啦.....
 
 
***********
 
 
<天梯>做完啦....我0係電視上面睇左一次, 網上睇左2次....
 
 
次次都覺好感人.....
 
 
果種想愛不能愛既心情.....演繹得唔錯....
 
 
我唔排除再睇第4次....哈哈哈.....
 
 
不過今日開始就連續播2小時既<情濃大地>....
 
 
係NNN年前既作品....
 
 
周海媚, 羅嘉良, 張兆輝果套....
 
 
一個鐘我可以, 2粒鐘就太多啦.....
 
 
不過由於之前巳經播左好幾集, 所以唔係有好多個2小時可以播....
 
 
 
唔睇佢, 仲有好多野可以睇......例如上網睇<法證3>.....
 
 
我巳經睇到中後段.....
 
 
近排除左柯南上身, Pro Sir仲上埋身添....哈哈
 
 
*****************
 
 
今日完~

2 則留言:

Hello~