2014年2月15日 星期六

卡樂B香薄餅薯條 - 芝士咖喱味

呢個0係零食屋買既, 原價10.8元, 8折左之後就8.6元~
 
 
請注意: 我係0係8折果陣(星期三, 四)買既, 閒時唔係呢個價, 買果陣自己問清楚有幾多折先決定啦~~
 
 
經過一晚休息後, 貴人覺精神好番好多...~ 因為琴日0係被竇太爽既關係, 貴人既"訓覺掣"突然開左.....仲訓左半個鐘........
 
 
果陣貴人玩緊電話架....好彩冇跌...仲0係貴人既懷抱中....
 
 
之後貴人就好似走左去釣魚一樣...
 
 
終於放下電話...好好睡一覺....
 
 
結果今日唔懶床都可以準時起身~~哈哈~
 
 
******************
 
 
我一向對咖喱味既薯片, 零食都有少少抗拒, 因為永遠唔知佢有幾"啃"......
 
 
唔係唔食得, 只係怕食完肚痛....捉D野入自己身體咩....哈哈~
 
 
不過, 當我見到有芝士既時候, 我個腦就完全拋開"會肚痛"既念頭....
 
 
皆因我也是一名芝士怪....
 
 
佢呢個既包裝同對上果個焦糖味薯條既大小差唔多, 個包裝袋都係呈長方形~
 
 
一個人都可以輕鬆食得哂架~
 
 
(因乜解究, 有位外國叔叔出現0係包裝袋上?? 個pose仲要咁....)
 
正如圖中所見, 薯片係刻意由一大片分成數小片, 長度大約比手指尾短DD~
 
 
所以食起黎就唔會擺唔到入口啦~~
 
 
同埋佢係波浪紋, 係比一般薄薯片既口感來得要好好多架~~~
 
 
再睇真少少, 佢話係芝士咖喱味, 芝士在哪兒?
 
 
原來差唔多每一塊都有架, 細心D望, 黃黃地, 橙橙地果D就係~~~
 
 
都幾香芝味架~~~6粒星濃~~~
 
 
至於咖喱味, 因為日本咖喱始終辣極都有限....因為佢地0係煮既過程都加左不少蔬菜生果,
 
 
不過就從來唔會覺佢奇怪, 因為加左一份甜味~ 所以0係日本真係大人小朋友都好鍾意呢~
 
 
呢個嘛, 完全冇辣既感覺, 一D都冇, 只係有咖喱既香~
 
 
唔錯唔錯~
 
 
當佢加埋芝士都十分夾, 畢竟大家都係濃味食材, 好易搶對方鏡, 呢個岩岩好~
 
 
睇黎我以後可以放心少少去買日本咖喱味薯片了~
 
 
一堆又一堆倒入口.....真係怏樂不知時日過....
 
 
可以再encore~
 


4 則留言:

  1. 外國叔叔係咪意大利人呢?

    回覆刪除
  2. 芝士呀!我要試下佢呀!
    瀾訓豬!呵呵!閃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔算太重芝士味喎.....完全唔係港式咖喱味架~~~~日式~ 加左芝士, 香少少咁啦~
      我一向都好爛訓...不過又可以好準時自動起身....完全唔使用alarm...~~~~不過係訓得唔好.......黑眼圈大左.....我就快要去海洋公園既熊貓館架啦....

      刪除

Hello~