2014年2月23日 星期日

FritoLay番茄芝士薄餅粟米片

呢個0係零食屋買既, 原價12元, 九折左之後就10.8元~
 
 

數一下手指, 有好幾日都冇寫零食....而我終於記起要過番d相....今日終於可以有野寫啦~哈哈
 
 
以前未去英國之前, 一直都係食"P黑黑"既PIZZA, 好愛佢既芝心批.....
 
 
可惜英國既"P黑黑"一來冇香港咁多款....又冇咁好食....
 
 
所以就好少食PIZZA.....除非"成村人"0係宿舍又唔想出街食果陣先會叫.....
 
 
不過都唔係好食...
 
 
我呢d頂級懶人, 要我自己整個餅底....."又LEE又路"....我都係...
 
 
會簡打電話....
 
 
哈哈哈...
 
 
*****************
 
 
知就知FritoLay 出左呢個味架啦, 仲好似出左一段日子添, 不過好似未0係市面見過...
 
 
所以俾我0係好遇然, 但係命運將我們巧合地遇上既情況之下,
 
 
我搵唔到理由唔買...... 因為食來食去都係芝士味嘛....
 
 

意大利, 對食材有極高要求, 堅持不花巧又做出美味食物~
 
 
我buy!
 
 
唔知呢個又係唔係花巧呢?
 
 

番茄味唔會過酸, 但係帶有一兩分甜, 係比較完熟既番茄味~~~~
 
 
不過當我一咬就食到好似有燈籠椒既味???
 
 
但係又唔算十分強烈, 亦可以話岩岩好, 唔係叫人"接受唔到"既~
 
 
芝士味, 我只唔太覺有, 因為都好似被前2種食材搶左少少"彩"....
 
 
變成隱藏既味道~! 又可以架~~~
 
 
總的來說, 十分合格有餘, 亦好好味, 叫我驚喜係有少少燈籠椒味~~~
 
 
而唔係一味勁番茄, 勁芝士味~~~
 
 
如果再見到佢....我一定會encore~
 
 





沒有留言:

張貼留言

Hello~