2014年2月24日 星期一

Oreo焦糖燉蛋味朱古力

呢個0係OK買既, 16.9元一盒, 一盒有8塊, 獨立包裝~
 
 
 
OK又有新既promotion啦, 今期好似主力promote袋裝糖~
 
 
我0係第一日就見到佢.....哈哈....OOO~~~
 
 
講起OOO, 我唔係咁鍾意食一塊塊既OOO, 不過麥記既OOO麥旋風, 我又大愛喎....
 
 
以一粒好似糖果大小既都愛...
 
 
我就係唔鍾意食一塊塊既餅乾....哈....好怪.
 
 
************
 
焦糖燉蛋嘛...我好似好少食呢款甜品.....原因係....冇原因.
 
 
不過就麻麻地焦糖....不過我又好愛以前麥記既焦糖新地.....又係....冇原因....
 
 
所以基於好奇心之下, 我就會一下佢啦~
 
 
佢同手指尾比, 就短少少, 係可以一口K.O.既大小~
 
 
個包裝好有冬日feel~
 
 
 

 
佢既顏色比同款既要黃少少, 係因為焦糖既緣故啦~
 
 
入面都可謂處處也是OOO~~~ 亦有比較大塊既, 都有好似磨到似沙狀既, 可以增加口感~~~
 
 
唔錯呀!
 
 
個形狀亦可以維持得好好, 唔會"東一舊, 西一舊", 食起黎亦唔會有碎碎....我超buy~!
 
 
焦糖燉蛋味嘛....焦糖倒是有的, 不過蛋味就....隱藏了.....
 
 
可能焦糖味太霸道, OOO味也是, 蓋過左蛋香~
 
 
佢呢個既焦糖屬於"中間偏甜".....我仲可以接受到....
 
 
兩者加埋一齊味道是不錯的, 所以佢都係0係我屋企僅僅生存左3日左右就....吃完了....
 
 
 
 
 


4 則留言:

Hello~