2014年2月19日 星期三

Nabisco波浪薯片 - 濃厚BBQ味

呢個0係零食屋買既, 原價13元, 八折之後就10.4元~
 
 
請注意, 呢個我0係八折果時買既, 平時買唔係呢個價錢, 總之買之前就睇清楚咩價先買啦~~
 
 
太開心了~ 北風來了~~
 
 
由琴日一地都係水, 到今朝巳經乾哂~~
 
 
成個人既心情都好左不少~ 琴日我都唔太覺有暖左, 只係一路覺北風大左, 好大風, "fung fung"聲....帶有少少涼意.....
 
 
我就知地下一定好快乾~
 
 
一入晚上, 氣溫就不斷下降, 雖然未叫好凍, 不過變化係好明顯.....所以琴晚訓得都叫唔錯....
 
 
仲遲左起身添....哈哈哈哈~
 
 
北風來了, 自然就有些少乾....乾都係一件好事, 等地下呀, 牆呀....快D乾, 大家又開心D~
 
 
**********************
 
 
呢個都買左好幾日啦, 唔知而家仲有冇得買呢?
 
 
BBQ味, 真係好難輸....係好難唔好食.....
 
 
不過M&S既BBQ零食就唔太有BBQ味, 薄一點;
 
 
有D就太大陣酸味, 太假;
 
 
呢個?
 
 
平庸左少少..
 

有咁多種香料??? 真係抱歉.....食唔出...
 
 

佢係就係我愛既波浪紋, 不過口感卻又是另一回事......
 
 
唔林又唔硬...."中間騎牆派"......口感似"明X蝦片"?!?!?  真係有DD似.......因為佢唔crispy....
 
 
可能我口味特別左少少...
 
 
至於個BBQ味, 佢唔係太大陣酸味, 嚴格少少黎講,
 
 
酸味3.5 : 6.5甜味+香料味.....
 
 
 
冇咩wow effect....
 
 
佢唔係唔好食, 要扣分真係0係個薯片口感上......
 
 
又或者多少少黑椒味, 酸DD會好少少~~~
 
 
 



 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言

Hello~